حجت الاسلام سعیدحریری اصل

حجت الاسلام سعیدحریری اصل

وبگاه شخصی.نوه مرحوم آیت الله شیخ میرزاعلی عیوضی گنجی.طلبه حوزه علمیه نجف الاشرف(خطا درنگارش متن وب مدام جک واصلاح می شود)
حجت الاسلام سعیدحریری اصل

حجت الاسلام سعیدحریری اصل

وبگاه شخصی.نوه مرحوم آیت الله شیخ میرزاعلی عیوضی گنجی.طلبه حوزه علمیه نجف الاشرف(خطا درنگارش متن وب مدام جک واصلاح می شود)

ناموس ما

چند تا کوتاه فرای بحث مذهبی حتی در عرصه عرفی و اجتماعی

بیسواد بعنوان مجری و کارشناس نشسته مشغول باز تعریف 

جعلی از مفاهیم طرح شده و با سابقه نزد فرهنگ ایرانی و

عقاید شیعه سنتی که از دوره آل بویه تا حال قدمت عام دارند

هستند آن هم به مدد تکنولوژی اینترنت و ماهواره(ایران-

اینترنشنال)و از جمله این کار و زار ناجوانمردانه خوردان تفسیری 

خاص و عوامانه از مفهوم ناموس است که به پای روحانیت سنتی

شیعه می نویسند. البته درحاشیه و به مدد ضمنی رفتارهای 

ایدئولوژی زده جناح راست تمامیت خواه.

ریحانه فلاح خر خودتی که ناموس پرستی ما رادر حد استسمار 

نزدیکترین زنان اطرافمان چه نسبی چه جغرافیایی کوتاه کردی.

ناموس اسم رمز معطوف بر مونث نیست بله هر مستضعفی باشد

 که بدان مشرف بوده توان رد کردن ظلم مخصوصا تجاوز جنسی 

مالی از نامبرده را داشته باشی ناموس ام است ولو مرد سبیل کلفت.

پسربچه همسایه وقتی والدینش نیست و در خانه اش باز ناموس

می شود اما باحضور بابا ننه معقول و در بسته نه.

ناموس یک مفهوم رقیق است نه غلیظ در حد مادر خواهر یا زن طرف.

در این میان اما اگر به طبقه بندی و اولویت دهی آن پردازید لاجرم به 

چرایی و ضرورت عنوان تقیه می رسید و اینکه چرا امام (ع)فرمود:

تقیه دین من و اجدادم است.

بله من نوعی اگر حرف سیاسی بزنم که مثلا:چرا ناموس دور و 

برادر هموطنم مهرشادشهیدی را زدید ممکن است جان ناموس

نزدیک و برادرتنی ام به خطر افتاد لذا کلاه شرعی وگربه روفرار 

از مسئولیت اجتماعی ام بنابر جواز عقیدتی  فراهم می شود.

اما بانیان امثال ایران اینترنشنال دقیقا بخاطر همین چیزها با

نفس روحانیت شیعه ولو مستقل از فلان حکومت پشت کوه گاف 

مسئله دارند.

آنها این ملت را گوشت دم توپ می پسندندو طالب ریختن اش

به چرخ گوشت زندان لاکان رشت و چوبین در قزوین هستند

و باری شیخوخیت مستقل شیعی را مزموم شمرند چون موی دماغ

 ایشان  شود وملت را از آلت دست شدن اهل سیاست برماند کلا.

#روحانیت-سنتی-شیعه

توبه گرگ مرگ است

در همه تشرفات نقل گشته محضر امام عصر(عج)که نزد علمای 

امامیه اعتبار داده شده دقت نمایید.مثلا حاج علی بغدادی(ره)

مسئله رفع حوائج مادی دک مرض و...از اولویت های بعد اقرار

به مبحث ستونی تولی وتبری است چرا که :من لامعاش لالهو معاد

باز اگر متشرف اهل علم باشد کمک مادی به او و طلاب زیر نظرش 

کاملا مشهود ودر اولویت است که البته بایک تیر دو نشان زده 

چون از خزانه غیب آید برایمان طرف نیز افزاید.مثلا به احوالات 

سیدنا آیت الله العظمی حسین بروجردی رجوع نمایید.

حالا وبااین اوصاف وقتی طرف در مورد ساختار حوزه ذیل نظرش

به ازگول تهران دم از غفلت می زند عارف قصه شیرفهم شود

که همه داعیه های ملاقات او با حجت (عج)خانه روی آب است.

یااین یکی رجس و نقصانی رابه برآیند اصلاب شامخه و ارحام

مطهره یعنی معصوم (ع)مستقیما سنجاق می کند و چون موج

مخالفت اهل علم به مقابل اش در آمد آن را نقل قول دگران 

جا زده اصطلاحا به تله آفساید پناهنده می شود.

اگر اینجور باشد که باید حضرات همه زندانیان اپوزسیون 

خود را با این توجیه ساده که ما از ایران اینترنشنال و صدای

امریکا نقل قول کرده خود نمی گفتیم خلاص کند دیگر

چرا حرف بو دار می زنند؟ الا اینکه راه را برای دود و سوختگی

بعدی اش که رسالت او  وامثال ستون پنجم عمریه است 

فراهم نماید.

پس فاش می گویم  و  از گفته خود دلشادم که:

توبه گرگ مرگ است

#جبهه-پوست- داری

کار خودشان است!؟

خواهشا به هوای  نوامیس دیگران(مهسا امینی) ناموس

خود را بر باد ندهید(لیلا کریمی)

شاید بگوید:کار خودشان است...

اما دایی جان ناپلئون !باید بدانید که: درو تخته ای چنان

را حتی اصل  انگلیس اش هم نمی تواند که چنین جفت

و جور کند چه رسد به اعوان و اقمارش...

اگر قبل همه این ماجراها (زن زندگی آزادی) سری به

پیج اینستاگرام طرف می زدی قشنگ معلوم بود تنش

های روحی که ذیل لحاف صدای مرضیه و آهنگ راضیه

به اجبار زرنگی لا لا می کردند. منتها چک ها همگی 

تاریخ موعد دارند .حتی بی محل و با خر حمالی خواهر

و دقیقا با همین پول ها ی باد آورده تبلت خریده 

و می داد دست بچه های فقیر بازمانده ازتحصیل دوره

کرونا و اصلا هم به درک که اطفال همشیره اش با آن

 دست افعال باز مانده از زندگی شده اند.

آهای تو که گیر داده بودی به نزری امام حسین(ع)

تو کونت 

و حالا حالا جای فرو رفتن دارد این چوب بد موال

آخه می خواهد با بستن مخرج مثل تو یکی راه خلاص بقیه 

را بازکند از هرچه کثافت

(به اولین مصاحبه های علی کریمی بعد از خروج کشور

و پیوستن بر اپوزسیون دقیق شوید که چگونه جادوگر-

فوتبال در صحنه سخن سین اش شین می زد و فریادگر

ضمنی تنش های روحی سابق نامبرده و پرده پوشی بعض

حقایق بود)

با آل علی(ع) هر که درافتاد ور افتاد

شیخنا

مجلسی هیچ نداشت جز به خداوندی خود

که همان بندگی خالص سبحان دیدم

صفویان گشته ضخیم و بکریان گرم فکار1

او ولی  صافی آن مهلکه و قاتل عدوان دیدم

سختر شد گذر از  این برهوت   صبر کنید

بحر وی  موج زد و در حدیث از قبل آن دیدم2

قال باقر چه خوش است گفته صادق به یقین

عطر محبوب رسید و اثر قمصر کاشان  دیدم

یاد باید کنم از شاه طهماسب و هم  اسماعیل 

که ز عباس صفی لطف  برآن ملج پاکان دیدم3

گاه درخواست شده  حضرت شیخ کن نظری

چون به رخسار تو من  روضه رضوان دیدم

دخیلک یا محمد باقر

1.کنایه از قدرت گرفتن گرایش های انحرافی صوفی گری در

داخل ایران و چشم طمع ممالک عمری مذهب اطراف به مام میهن

2.کتاب بحارالانوار

3.شاهان شیعه پناه صفوی

سروده طلبه سعید حریری اصل 27رمضان1445

#قرآن-ناطق

گوشت تلخ این مقدمه عبس وتولی آن

هر از چند گاهی بواسطه پناهیان ازغدی عباسی یا آن رائفی پور

شبانه به عرصه اعتقادات شیعه سنتی می زنند تا کم کم استیلای 

مقدساتی را که به همت علامه مجلسی شیخ حسن شحاته و...

(رضوان الله علیهم اجمعین)الحمد الله که هنوزش  در عرف جامعه

ایرانی عراقی جنوب لبنان وهزاره افغان به پا است لکه دار کرده 

عین بره ای پای اباطیل  برداران عزیر اهل سنت البته معاویه شان  

قربانی کنند واین سان استارت بر اندازی نرم مذهب  حقه جعفری

 را در مملکت امام عصر(عج) رقم زنند و اگر افغان فهمیدان جامعه

 به پا خواست دوباره در سوراخ موش بد فهمی مردم پاره کردن و

تدوین منظوری سند مورد استناد و...خزند.

آری همه شیرین را به گوش فرهاد تلخ می خوانی که چه!؟

بهر این بنده  پرده تان ورافتاده و نیک می دانم دنبال گرفتن 

زهر بدعت عمری جماعت در رخ به هم کشیدن نبی(ص)البته 

به تفسیر خاص ایشان از اولین آیه سوره عبس اید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَبَسَ وَتَوَلَّى...

اما خودتی و در شان ات همان که آخوند خراسانی (ره)من باب 

سلف تان گفته است:ای گاو مجسم

#مال-ذیل(ملا صدرا)