حجت الاسلام سعیدحریری اصل

حجت الاسلام سعیدحریری اصل

وبگاه شخصی.نوه مرحوم آیت الله شیخ میرزاعلی عیوضی گنجی.طلبه حوزه علمیه نجف الاشرف(خطا درنگارش متن وب مدام جک واصلاح می شود)
حجت الاسلام سعیدحریری اصل

حجت الاسلام سعیدحریری اصل

وبگاه شخصی.نوه مرحوم آیت الله شیخ میرزاعلی عیوضی گنجی.طلبه حوزه علمیه نجف الاشرف(خطا درنگارش متن وب مدام جک واصلاح می شود)

مالولیده!؟

از همجواری یک نفر مونث که در شهریاری پهلوی بود تا

کنار دیگر نشینی مذکر به شهرداری زاکانی!!!

نمی خواهم پشت سر متوفی حال و  به هر مدل فقدش  حرف 

زنم. اما نمی شود این  افسردگی بیرون زده  را رفت و روب 

کنم.آدم حقیقتا غیر سیاسی از پخش شدن تصویرش کنار 

اینجور افراد واهمه ندارد .تنها به یک شرط: حفظ  فاصله

مطمئن.خوب رعایت نکرد و بی تعارف تمام. این هم 

که در نفس های آخرش مالید یا مالیده شدبه لوله

گاز  در مورد او  و با آنچه عرض گشت اهمیتی ندارد

#کبوتر-با-باز

غلط انداز!؟

آن سوتر از مسجد مقدس جمکران خط  آهنی می گذرد و بیابان با 

پستی بلندی های کوتاه دارد.روزی گذرم دقیقا به آنجا کشید وسط 

ظهر زمستانی در دل سرمای کویری اش باخودم گفتم:من اینجا چه 

کار دارم!؟بعد ادامه دادم :از زیر گذر میدان بقیه الله(عج) وکمر بندی

متصل به جاده قدیم کاشان با شخص همجنس باز و خطرناکی هم

قدم شده بودم پس از او ترسیدم و در یک فرصت مناسب زدم بر

سمت جاده خاکی .

باز به راه ادامه داده حاصل برف در حال ذوب از حرارت خورشید 

رخشیدن انگشتر نقره ای را دیدم با رکاب زرد و  عقیق فیروزه.

راستش هنوز هم دارم اش.

بعد رفتم داخل مسجد و از زور خستگی زیر باد گرم چیلر نشسته 

خوابم برد.بیدار که شدم همان مردی که عوضی می پنداشتم 

و در  راه از سایه اش فراری شده بودم نشسته مشغول زدن 

خودش بود!؟یکی از خادم ها  گفت: دیوانه است. من اما رفته

صورتش را بوسیده و گفتم:دیوانه منم !که هنوز نفهمیدم 

با ظاهر و  چند قدم همسفری در مورد مردم قضاوت نکنم آدمها 

که سهل اند حتی خود بیابان خدا

ظَهَرَ الْفَسٰادُ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِمٰا کَسَبَتْ أَیْدِی النّٰاسِ

فَأَظْهِرِ اللّٰهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمَّیٰ بِاسْمِ

رَسُولِکَ، حَتَّیٰ لَایَظْفَرَ بِشَیْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ،

#محمد-المهدی-الحی(عج)

دیپلماسی خنده!؟

بعد انقلاب دو وزیر خارجه اصلاح طلب داشتیم که حتی به 

دیپلماسی خنده و کارکرد روانشناسی آن قسمت از زبان

بدن  میدان می دادند

منتها فرق ایشان در این جا است که مرحوم ابراهیم یزدی 

یک بار برای همیشه  استعفا داد و آقای محمد جواد ظریف

موقتا  استعفا می دهد

#طالقانی-بازرگان-سحابی