| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 |

از دار (ابزار و طناب اعدام) تا دوغ برای داروغه ناتینگهام
هیچ فرقی نداشت و فقط باید مالیاتش را می گرفت.
اما از این هم غافل بود که :کم کم خودش نیز با این دست
کارها شبیه و نزدیک به آنها می شود(دوغی کنایه از پوچی
و داری اشاره بر از اعدامی ها شدن)
پس هر جا و زمان که چنین شخصی رادیدی اصلا هول اش
نداده و به نقد نامبرده نپرداز
(غیرسیاسی)
چون فردی را که خودش می رود پیش راندن و هدیه
انتقاد که ارزش آن را نمی فهمد بخشیدن عین ابلهی
است .هرچند مشدی سیاسی سلطنت طلب و...بهر
یونچه خر مراد خود(فعالیت سیاسی ونظامی ضد
حکومت داروغه حاکم) تو نوعی را چنان طلب اند
#ان-الله-سمیع-البصیر

ریشه اینکه چرا بعض اقوام قدیمی عمدا وبا برخی کارهای فیزیکی
چون بستن سخت ماساژ و...دنبال تقلید از کله مدل دوکی بودند
بدین جا برمی گردد که ایشان مجموعه ای از کارهای عجیب از
شعبده یک نابغه تا معجزه نظر کردگان را به روزگار خود دیده
بودند و بخاطر خامی خیال می کردند اگر سرخود را شبیه آن
انسان جن و...خاص کنند به جمع ایشان ملحق خواهند شد
غافل از اینکه ساختار مغز طول و قطر اعصاب آن انسان های
خاص خدا دادی است و نه دست سازبشر و تقلیدی
اگربه آثار جامانده از عمل های جراحی ابتدائی اندر شهر
سوخته و...نظری اندازید غالبا صاحبان کله دوکی تاب
آوری بیشتری در جراحی بدون بیهوشی عصر خود داشتند
وایضا احتمال درمان آنها قویتر بود با دوره شفاء کوتاهتر.

انتهای رحم مادر گذر گاه تولد کودکی است که باید
سر خود را از تنگنای آن عبور دهد تا پا بدین دنیای
خاکی گذارد اما فشار وارده در آن حال و کلا ایام
نزدیک میلاد نو رسیده بر کله او که استخوان بندی
نرمی دارد سبب دوکی یا کدویی شدن آن می شود
که با یکسری آتل بندی کمک بالش و...می توان
در ایام کوتاهی اصلاح اش کرد.(اصلا در بسیاری
موارد آن قسمت تپه مانند و اطراف اش رفته رفته
و خود به خود آب می گردد)
اما همه بچه ها به این درمان واکنش مثبت
نشان نمی دهند و گروهی که از ابتدائی ترین
روزهای ایجاد اعضا ءسری چنان مدلی داشتند
نمی توان راس شان را اصلاح و گرد نمود.
(سر دوکی اصیل متمایل به عقب است و نه بالا)
البته صاحب کله این شکلی حسب فاصله بیشتر
رشته های عصبی اتصالی به مغز و...نبوغ و توان
عظیم وقابل توجهی نسبت به بقیه ابشار بشر
که چنین نیستند در بزرگسالی بروز می دهد
#نابغه
#نظر_کرده


در مطلب قبل این وب عرض شد : سر دوکی که در عرف ایرانی
و ادبیات عامیانه آن با عنوان کله کدو یاد می شود بهر نابغه ها
و انسان های خاص است حتی فرازمینی هایی چون مریخی ها
نیز در بین مردم کره ما با چنان شمایلی تعریف گشته اند.
اما چرا در زبان عامیانه کله کدو کنایه از پوکی مغز طرف و نه
دانشمندی و نظر کرده بودن است!؟
علت رواج دیرینه حربه تزویر ضد ادیان توحیدی و استتار شیطان
بواسطه قیافه مذهبی بهر فریب مردم می باشد که ایرانی
هوشمند را وآ داشته بگوید:صرف کله این شکلی دلیل بر
فضل صاحب آن نیست و حتی کدو یک سیفی و گیاه هم چنین
حالتی دارد
چنانکه هر گردی گردو نیست هر صاحب کله کدوی فاضل
مادی یا معنوی نمی شود. ولی ازشرایط اکثر آن ویژگان داشتن
چنان مدل و آناتومی سری هم هست
کار پاکان راقیاس از خود مگیر
درنوشتن شیر باشد مثل شیر
#عوضی
انسان های اولیه یعنی از جمله سلام و نه نئاندرتال و...دارای
جمجمه ای کشیده و کاسه سری دوکی شکل بودند.
البته با گذشت زمان این کله خاص متعادل تر شد. اما به
نسبت اکثر مردم بصورت موردی زن ومردانی همچنان دارای
آن هستند و جالب اینکه هم ایشان قشر نابغه چه علمی و
فرهنگی باری اقتصادی و چه معنوی را تشکیل می دهند
به عکس های زنده یاد بانو مریم میرزا خانی نگاه کنید
فرعون مشهور مصر از صاحبان چنان سری بود که توانست
مسیر سخت نانوا یی و خباز بودن در یک گوشه دنیا تا
فرمانروایی مصر را طی کند.(چنین سرگذشتی بهر فراعنه
اولیه در کتب دوران اسلامی ذکر گردیده است)
جالب اینکه اگر برمزار سادات صاحب کرامت و نظر کرده
در مثل ایران عراق و لبنان سر بزنید و باز عکسی از ایشان
بی دستار و عمامه جامانده را وارسی نماید اکثرا چنین مدل
سری کم و بیش با گردنی براق و نقره فام نچندان لاغر را
داشتند

#آل -محمد(ص)
#نظر-کرده

در مستند هجرت مقدس با موضوع امام علی بن موسی الرضا(ع)
کارشناسی که عکس او را درقسمتی از همین برنامه به فوق متن
مشاهده می نمایید مدعی هست: ائمه اطهار(علیهم السلام) از ذکر
نام بانوان خود و مونث های مربوط به اهل حرم شان امتناء عمدی
می ورزیدند(نقل به مزمون)!!
این دقیقا امتداد همان فکر امام جمعه وقت مشهد علم الهدی
است که به شکل عدم درج نام همسرش درروی سنگ قبرو...
تجسم یافته است
در حالی که باید به ایشان گفت:کار پاکان را قیاس از خود مگیر
1اولا:نص صریح و صحیح مقتل سید الشهداء حسین(ع)گواه
بکار بردن اسم کوچک همسر و دخترش توسط ایشان هست.
2ثانیا :عرب صدر اسلام در شبه جزیره و عراق وقتی داماد قبیله
دیگری می شود حقوق و محاسانی خاص بهر وی و طبق سیستم
قبیله ای تعیین می گشت و هرچه دوره فشار به ائمه(علیهم -
السلام)تشدید یافته (بنی امیه وبینی عباس)چنان فعلی را
شاهدیم ونه اینکه بصورت سیاق و همگانی در آید
3ثالث: وقتی درباب شمارش اجداد رسول(ص) خوانده ایم که
حضرتش طبق برخی روایات انداختن چند واسطه در ذکرشان
مثل قیدار نبی(ع) جد سی ام اش را بلامانع دانسته چطور حدیث
مشابه و صریحی از ناحیه معصوم(ع)در باب عدم ذکر نام
بانو و دیگر اهل مونث ایشان (سلام الله علیهم اجمعین) نداریم
4رابعا :هرچند درقرآن کریم اسم خاص افراد ولو مثبت غیر
نبی اکرم (ص) در سوره محمد نیز مولاناعلی(ع):وَوَهَبْنَا لَهُمْ مِنْ رَحْمَتِنَا
وَجَعَلْنَا لَهُمْ لِسَانَ صِدْقٍ عَلِیًّا (سوره مریم)یالقمان حکیم و...نادر
آمده نبردن نام صرفا خاص زنان نیست و اصلا سوره مریم(س)
مشهوراست
5.خامسا سرگذشت بی بی سکینه (س)که بعد از واقعه کربلا که
چهره مشهور هنری شد فرای اینکه نحوه و حد شعر و موسیقی اش
چگونه بوده خلاف چنان موضعی را فریادمی زند
6السادس. زنانی که در غزوه و سریه های صدر اسلام و...بعنوان
پرستار همراه مجاهدان به صحنه نبرد می آمدند درتاریخ با ذکر نام
و نشان آمده لذا اگر درباور بزرگان شیعه چنین کاری فی النفسه
غلط بوده پس چرا با ذکر شان مخالفت نکردند!؟
#مرحومه-مریم-میرزا-خانی

فرد با توجیه هایی از قبیل بهبود وضع اجتماع وطبعا خود
ایضا واجب دینی یا باوربه سوسیالیسم حقوق بشرو...
داخل کنش سیاسی ودسته بندی حزبی جناحی می شود
ولی درعمل وباگذشت مدت کوتاهی اگر باوجدان باشد
نیک خواهد فهمید که حسب باید ونباید های قدرت داری
فرسنگ ها با آرمان های اولیه فاصله گرفته است.
مثلا آنکه روز اول دم از انسان دوستی می زد حالا مثل
آب خوردن وبامشتی توجیه آدم کشته یاشکنجه می کند.
اما کسی که چنین دغدغه های ارزشمندی را در قاب
غیرسیاسی ریزد به شهادت تاریخ وبعنوان هنرمند
نویسنده و...متعهد بسیار موفق تر از اهل سیاست
است مخصوصا آن قسمی که مرز بندی خودرا با
سیاست به حدی نگهدارد که هرگز بعنوان آلت
فرهنگی فلان جریان سیاسی درعین اهل ذوق وزیبا-
شناس بودن شناخته نشود.
آقای مجتبی شفیعی کمدین ایرانی غیرسیاسی است
وتوماج صالحی خواننده سبک رپ ومعترض سیاسی
با این تشابه که هردوآنهادر فعالیت های خویش سبک
زندگی و افکار اوهام گونه افراطیون دست راستی ایران
که در سوی بالای قدرت حاکم اند غالبا نشانه گرفتند.
ولی تاثیر عملی شفیعی ضد آن جریان بسیار بیش از
صالحی است درعین اینکه او عوارض ناشی از سیاسی-
کاری را چون زندان و حکم اعدام بر دوش نمی کشد 
و این دقیقا همان بخش از حقیقت است که در رسانه های
صهیهونیسم بین الملل نادید گرفته شده با پرپوگاندا و
هوچی بازی صرفا توماج صالحی را درجه یک جار می زنند!!
چرا که تاثیر مثبت روانی و عملی فرد بر جامعه اش
با وجود شعارهای اولیه و ضمینه ای اهل سیاست واقعا و
اصلا اهمیتی بهر ایشان نداشته منظور صرفا ساختن مشدی
اسکول خوش آب و رنگ است که با طناب پوسیده آنها
داخل چاه مخالفت با نفس و کلیت قدرت مسلط برمملکت
از اصولگرا تا اصلاح طلب شوند و یکی از درشت هایش هم
توماج صالحی
#سعودی-اینترنشنال
مشهور مطابق روایات و شرح احوال قابل استناد تاریخی است
که :فرعون در عین استکبار به خلوت خود مناجات هایی با
باری تعالی داشته یا مثل سعدابی وقاص و عمروعاص
حسب عقل و شعور بیشتر فردی نسبت به بقیه اصحاب نبی-
اکرم(ص)بر حقانیت امام علی(ع)حداقل قلبا و چنانکه بعض
کنش های ایشان شاهد می باشد اقرار داشتند. ولی با این
همه می شود گفت:فرعون دینی و سعد وقاص شیعه بوده!؟
شهرت مذهبی اگر به غیر عادل هم نسبت داده شود باید
در حدی باشد که نامبرده را بعنوان فردی در حال زیست
به محیط یا عوالم آیینی و اقامه کننده شعائر شناسند.
هر چند در زیرمجموعه الزاما مبحث سلایق و آزادی در تعریف
شعائر را نیز لحاظ کرد و فرضا نفی یکی از آنهابه شرط عدم
تبلیغ ضد نفس اش که خیلی مومنان دگر همان مسلک قبول
دارند دلیل برانحراف نامبرده در چهارچوب کلی عقیدتی نیست
اما چرا امیر تتلو را را عکس آنچه عرض شد هم امروز مذهبی جار
می زنند و کسی که فقط نخواستن مثل امریکا سبب نرفتن اش
به ینگه دنیا شده بعنوان مبارز ضد امپریالیسم و...معرفی کنند!؟
فقط بخاطر اینکه یک بچه صفت و مملو از عقده های ایدئولوژیکی
مثل رائفی پور اراده کرده بواسطه ابزار پرپوگاندا و... که در اختیار
دارد وی را از محکمه به پا شده بهر فسق و فجورش رهانیده صرفا
حکم اعدام را در حق مخالفان سیاسی خود چون توماج صالحی روآ دارد
#یا-مذل-المومنین
عموی بیمار روانی و هنرمند فاسد امیر تتلو که در بازداشت
پس از بازگشت اختیاری از ترکیه به ایران و روند محاکمه
قرار دارد گفته:تتلو سیاسی نیست مذهبی است و لذا
قوه قضائیه حاکمیت روآ و معمول است که بر وی سخت
نگیرد(نقل به مزمون)!!!
لذا و در راستا می پرسم: کسی که ابتدایی ترین اصول انسانی
را با فحش دادن و آزار جنس مخالف کم سن در خانه وحشت
خود نادید می گرفت و با چندین سرمایه گذار کنسرت
جهت اجرا در امریکا و...پیمان بسته و بعد زیرش زده است
اصلا آدم خوبی نیست و لذا او نمی تواند مذهبی باشد.
چرا که پایه ایمان در ادیان ابراهیمی انسانیت است .اصل
عرفی و فرا مذهبی که هر بشری به ما هو اقرارش داشته
و اما در دامنه با توجیهات ایدئولوژیک و...نادید می گیرد.
تمام افرادی که توبه آنها نزد ائمه و اولیاء الله (علیهم-
السلام)پذیرفته شده حق الناس به گردن نداشتند
نوع رفتار از سر بی سوادی عمو و وکیل تتلو در این باب
که عین خر مذهبی و توهین به شعور جامعه آیینی می باشد
با استناد به سرودن شعرتوسط نامبرده جهت مولانا علی(ع)
یا ادعای پس زدن سفره ای که در غرب وامریکا بهر سود
جویی از کاراکترش که به اقرار حمید شب خیز و معرفی
جزئیات قرارداد های فی مابین وی و سرمایه گذاران مشهور
کنسرت ها انجام نیافته وصرفا برنامه ریزی شده در اروپا و...
به شبکه ماهواره ای ای تی ان نشر یافت
نشان بارز همین مطلب است که با بستر و خانواده ای چنین
کوته نظرهست چنان بزه کار بارزی که بی تعارف و با جفا حتی
رکورد های بازدید اینستاگرام را زده تحویل جامعه می دهند
#عوام-فریبی

به زیر آبی این آسمان چه غم دارم ...منی که رو به سوی آن حرم دارم
گرفتم اش صد هزاران حرامی و مانع...چو جفت بال پریدن از کرم دارم
هوای صحن به سر تا عدم دارم...ز قبل زایش خود آن محترم دارم
طوفیل هستی عشق اند آدمی و پری...دخیل دامن او جان صنم دارم
عطش فزون و سراب هر قدم دارم...اگر چه چشمه فیض در قلم1 دارم
غریب طوس کجا و کویر اندر قم ...زیارت حبیبه سلطان مقتنم دارم
1.زمره و شمار
سروده طلبه سعید حریری اصل.30شوال1445ق
#کریمه-اهل-بیت(علیهم السلام)


لب ببند و تازیانه ساز کن...نام مام ام را نبر اعراض کن1
در کشم با بند و از دستار باز....بی عبا در کوچه ها طناز کن
صد زدی سلمه بدان انباز کن...کی شده عاشور وضعم رازکن2
روز واقع جان دل برنی نشست...ای عدو از کربلا آواز کن
لیک اما با همه عصیانگری...نزد منصورم3 ببر اقماض کن
1.اشاره به جریان احضار شبانه امام صادق(ع)با پای پیاده
بی عمامه وعبا به نزد خلیفه عباسی که در همان حال شلاق
زدن حضرتش به بانو فاطمه زهراء(س)جسارت می کرد
2.لایوم کیومک یا اباعبدالله
3. منصور نام خلیفه عباسی معاصر حضرت صادق مصدق(ع)
است امادر این مصرع آخر یک جناس شعری واقع شده وآن
اینکه مامور هرچند امام(ع)را سوی زحمت و اسارت می کشد
اما حقیقتا جدای از آنکه رنج او خرد تر ازمورد خاص کربلا است
سبب پیروزی او در امتحان دار دنیا است که درمقابل مومنان
واقعی است
سروده طلبه سعید حریری اصل
لایوم کیومک یا اباعبدالله
#شیخ-ائمه(ع)

هرصبح که از خانه بیرون می زنی برای تمام وضعیت ها
پیش ضمینه ای چیده و خود را آماده کرده ای الا این!؟
اگر دیر رسیدم از کار اخراج شدم زندان افتادم اصلا
ریق رحمت رو سر کشیدم از گاز تا قرض شده وصیت
راه چاره می نماید جز اینکه در آن اوج گیری شور شهر
و شلوغی ترافیک ذیل ظل آفتاب ناگهان در مقابل ات
سبز شود که ارزان زندگی گران خود را لا لوی ارابه های
مرگ به خطر انداخته آن هم با سر دستی مزین به گل
که تو را نا جور خول می کند
پولش بدهی چقدر؟ با خود ببریش تا کجا !و یا اینکه هم
اینجا وسط خیابان خاطره اش راهم چال کنی که تو روحت
پس چه می توان کرد با این عوارض زمانه جز اینها که بر
خداش سپاری البته اگر حقا و در تکمله توان یاری اش
به هزار و یک دلیل انشاء الله موجه نداری
یا راحم شیخ الکبیر یارازق الطفل الصغیر
#جوشن-کبیر

#انرژی-مثبت