ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
جدای اینکه آخوند فرودگاه مهر آباد چطوری و آیا بر طبق موازین شرعی
آن خانم فاقد حجاب را ولو حتی در کانال قرائت ایدئولوژیک مذهبی حاکم
امر به معروف و نهی از منکر کرده یانه جای این سوال اصلی خالی است:
چرا درباره عایشه به عین قتل ضمنی هزاران مسلمان اکثرا صحابی
نبی اکرم (ص) راه در رو نشان داده و با بهانه زن پیغمبر (ص) بودن
چشم پوشی نموده و او را با لقب ام المومنین پیشوند دهید ولی در
حق امثال این مونث که از ایتام آل محمد(ص) اند چنان سخت می گیرید
(فرزند در عرف و شرع مقدم بر همسر است و تخفیفی که به زن طرف
می دهند باید و بلاشک اندر مورد اولاد او بسی بیشتر باشد چون سخن
از پاره تن است وشیعه ایضا انسان آزاده ولو غیر مذهبی که محب صنمه
قریش نیست و در زمره اعداء آل الله(علیهم السلام)چنین حکمی دارد
حتی عوام عمری نیز سطحی از این فیض را شامل شوند)
که از کوره در رفته با واکنش تشنج آمیز و فارق از عقل سلیم
خشم خود را بروز دهد!؟
راستی امام علی(ع) بعد جنگ جمل و گاهی که دختر ابوبکر به مکانی در
حوالی بصره پناه برده بود با تسلط بر نقطه او چنین خشن تا نکرد و بلکه
وی را بواسطه و در حصار مشدی بانوی در جامه رزم مردانه سمت مدینه-
الرسول(ص) سپرد
لب کلام اینکه:علی پسر ابوطالب(ع) آقا تمام (جنتل من) اند و خوب می داند
نحوه برخورد بایک لیلی ولو شرور و زشت منظر کرم افتاده چون عایشه را که از
هر مرد حقیقی و نه صرف صاحب عورت و ریش باری عمامه و.. فرای بحث
عقیدتی و قومی شایسته می باشد
#عایشه-ام المومنین-نیست
#عدالت-علی(ع)