مرگ های مشکوک پاییز1401ش از دید اپوزسیون به پای حاکمیت
و اصطلاحا در روند و بر حاشیه جنبش مهسا جا خوش می کند
نهاد قدرت اما اکثر ایشان را محصول سوانح ایام و حوادث طبیعی
چون سگ گرفتگی و با دبردگی جار می زند
اما و راستی در این میانه اگرملاک را مرام صرف علوی قرارداده
به کنش مولای متقیان(ع) نظری بیندازم فراتر از بحث و زوم
نمودن روی سبب کش رفتن خلخال دختر یهودی رعیت اش
نفس چنین اتفاقی را مستحق جان دادن آنی صاحبان درک و
حاملان شعور به جامعه مدعی اسلام می دانست
عکس پروپاگاندای رسانه ای که امروز میان جناح راست
حاکمیت و اپوزسیون بر سر پاس دادن علت ریختن این خون ها
به دیگری شاهدیم
برای نیکا مهرشاد ابوالفضل عریشا و...جمیعا الفاتحه وصلوات
در سرزمین آتش به اختیاران حقیر دست پدری را می بوسم که
ولو پای پسرش را شکسته و نمی گذاردبه موقع الو گرفتن تنور و
التهاب سیاسی اولاد صغیر از خانه بیرون رود.
چون با یکی و صد گل چنانکه بهار نمی شود بسی پرپرش هم به
آزادی نمی رساند.
جامعه ای که هنوز به شرف و درک آموزه مصدق کبیر(ره) یعنی
مبارزه و موازنه منفی نرسیده و با گران شدن مرغ یخچال اش
بیشتر پر می گردد اصلا ارزش آن را ندارد که یک تارموی طفلکی
از وطن نثارش شود چه رسد به همه وجود با کلی حاشیه درد
نفرین و آه...(ابوالفضل امیرعطایی بچه شهر ری)
آری شان امثال ایران اینترنشنال نسناس و بچه شاه قالتاق
بیش نیست که چون یابو عصاری انرژی حاصل ذوب شدگان
خویش را سد زده و جهت بالاتر رفتن هواداران کور و کرپندار و
مرام بهائیت پسند و حقیقتا ماکیاولی مدار شان مدد گیرند
کسانی در چنین روند و پروسه ای افتاده گیرمی کنند واقعا هالو
هستند حتی اگر عالی پیام ادبیات باشند
خوب اینجانب هزینه زدن این دست حرف ها را به دوش گرفته
و به انگ های چسبانده مخالفان اش چون بی طرف بی شرف یا
خاکستری خاک برسری و...رضایت داده افتخار ایضا می کنم چون
و بازبقول آن مرد خدا و فرزند میهن ملی متقی مصدق(ره) باور دارم
چنانکه در بیدادگاه نظامی و بعدازکودتای 28مرداد رساند:
تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد
رحمت حق بر روان ات ای خفته احمد آباد مستوفی
ویدئو مناظره امیرعباس فخرآور و مهدی خزعلی دریوتوب
امیر عباس فخرآور ابتدا با استناد به روایات مورد قبول عامه مذهبان خواست
شکر قتل عام یهودیان بنی قریظه حول مدینه ر ا بر نبی اکرم(ص) خوراند
و چون با افشاگری مهدی خزعلی در این باب مواجه گشت که چنان افعال
زشتی را ازدامن اولیاء شیعه(علیهم السلام) پاک می داند قبول آیت-
الله سیدروح الله خمینی مطابق نوار صوتی از مبحث مذکور را جلو خزعلی پیرو
و مجذوب اش نهاد تا دهان مهدی خان را بسته باشد.
منتها و فرای این حد دیگر جوابی به استدلال کلی خزعلی طبق روایت
صحیح مورد قبول همه شیعیان ولو منتقد نامبرده ارائه نکرد.
انگاراین بشر هم خود با وجود شاخه شانه کشی بسیار ضد جمهوری-
اسلامی باورمند ولایت مطلق فقیه هست و هنوز نفهمیده تشیع
چون بکری جماعت چیزی به اسم کتاب کلا صحیح بخاری و مسلم ندارد
باب اجتهاد بازمی باشد و صحت تبار سنجی هر روایت ومدعی ملای نیز
بهر دیگران مشهوربه اهل فن محفوظ.
حتی بحث شیرین ولایت فقیه هر چند در اصطلاح و رایج عناصردست
راستی نظام ایران پسوندمطلق به نشانه تاکید و غلط مصطلح زیرسایه
پندار ایدئولوژیک می خورد اما رجوع به آثارخود خمینی هم نشان می دهد
با وجود بکار بردن آن سه کلمه قبول داشت فقط خدا ولی مطلق حقیقی
عینی است و مابقی از این دست من جمله پیامبر(ص) و ائمه معصومین
(علیهم السلام) مقیده اند.وقتی در همین قانون اساسی رایج جمهوری-
اسلامی ایران نهاد مجلس خبرگان بانی و ناظر ولایت فقیه هست پس
مطلق انگاری او طبق مفاد موازین و نه سلیقه گرایی غیر ممکن می شود
در تاریخ صحیح اسلام یعنی مورد تایید آل الله(علیهم السلام)و اجلای
علمای امامیه می خوانیم که: مقارن با وفات ابراهیم فرزند صغیر
رسول خدا (ص) ازبانو ماریه قبطیه(س)کسوفی رخ داد ولی نبی اکرم(ص)
مردم را از ربط دادن این ماجرا من باب کرامت و...به رحلت فرزندش
منع نمود.
درحالی که عصرعاشورای61هجری مطابق اسناد تاریخی موجود به
مغرب زمین یعنی خارج حیطه تمدن اسلامی وقت باران خون در
آنجا هم چون کربلا و خاورمیانه داخل اش باریده است و بعنوان
سند مظلومیت امام حسین شهید(ع) در نزد بزرگان شیعه شناخته
شده با عنایت به اینکه الظاهر چنین استدلالی خلاف نص صریح
حضرت خاتم انبیاء(ص) هست.
یا در مورد دیگر نقل شده پرندگان در حال پرواز آسمان بهر پیکر
امام جواد(ع) که روی پشت بام عمارت بنی عباس(ع) رها شده
بود سایه ساختند
در پاسخ این شبهه اما باید بدین امر عنایت داشت مصیبت و داغ
وارده بر یکی فرزند مظلوم و پاکی از حضرت آدم(ع) بیش از همه و
مطابق قاعده ثابت شده در علم تله پاتی روی دیگرمومنان راستین
اثرمی گذاردچرا که بقول عامیانه آنتن و گیرنده قوی در درک عظمت
مسئله دارند.
خوب اگر این شخص حال هر که باشد و فقط در مقام رفیع امامت
مطابق باورشیعی قرارنگیرند برد نهایی داغ مرگ یا سانحه وارده
بر او اندرگیتی به همین یاران خدایی و ایمانی محدود گردد
اما امام معصوم(ع) لنگرزمین و آسمان هست و فقد او بلاشک نه
تنها صاحبان شاخک قویی معرفتی را دچار هرمان و درد می نماید
بلکه سیستم عالم را گرفتار اختلال گرداند
اصلا وقتی چنین حالتی از مرگ ابراهیم بن محمد(ص) مجرد شده
و به شهادت اباعبدالله حسین(ع) وصل و موجه شناخته می شود
یعنی شان نوه حضرت احمد مرسل(ص) از پسرش بیشتر بوده
دلتنگی غروب های جمعه بعنوان تجربه ای که حتی کسی چون
استاد اسفندیارمنفرد زاده غیر مذهبی و عضو حزب چپ فدائیان-
خلق بدان اقراردارند هم زیر مجموعه همان بحث تله پاتی است
یعنی غصه و رنج امام عصر(عج) در رد آن روزخاص و عدم ظهورش
اینگونه ساری و جریان یافته بر قلوب احرار عالم و هرکسی میشود
که انسان است.منتها ابعادبلا بری از جان پاک آن در دانه حی
هستی باشد و گرنه زمین و زمان به هم دوخته می شد
اللهم عجل لولیک الفرج
زیبایی ظاهر بلاشک به سمت زوال و نابودی می رود.چنین روندی
رادر مقاطع مختلف زندگی بسیاری از انسان های پیرامون خودمان
می بینیم.یعنی یک ایامی طرف تو دل برو است اما زمانی دیگرنه.
منتهاآدم های والا و خود ساخته تبصره چنین روند معمولی اند
که بقولی جزء جریان جبر تاریخ است.
مثلا خانمjulia hill
ایشان در زندگی خود جدا ازپیشه شان و در راستی آن به نماد
انسانیت و روشنفکری عرفی و راستین بدل شدند
چنین افرادی چون از ابتدا ذات صحیحی دارند زیبا و ملیح
زاده می شوند.درطول عمر نیز کلا نمکین بودن خویش را
حفظ می نمایند یعنی دست روزگار هم نمی تواند چنان جمالی
را از ریشه به نابودی کشاند هرچند و بلاشک اثر خود را در
حاشیه می گذارد.
اصلا مخلوقی که مطابق نظم و هارمونی هستی باشد از قبل
این جهان و دوره عالم ذر قشنگ است تا خود ابد.
طبق نص صریح زیارت منورعاشورا هم هرچیز ولو مادی
که به وی نسبت داده شود و تحت اختیارش باشد ملیح
و موزون می شود.
انسان خوب اثرانگشت واضح خداست حتی از نظرمادی
هوالحی لایموت
انسان های منطقی و نرمال به هم نوع خود مخصوصا کودک و پیر توجه و ترحم نشان
می دهنداین عنایت در دایره محدودتری شامل حیوانات هم می گردد. چون
شباهت هایی با جاندار اعظم خلقت یعنی بشردارند.اما وقتی صحبت به دوستی
گیاه و نباتات رسید متوجه بدان و ممارست ورزنده بر او بیشتر اهل عرفان و
معرفت واقعی هستند.
یعنی کسانی که دقت عمیق ورزیده و حوصله وسیعی تری دارد. پس روح والای
ایشان جدای دیدن معصومیت ذاتی و نسبی درصغیرو کبیرخلق بشری و جانداران
جنبنده حتی ساکت های ثابت سر سبز را نیزبه بر کشیده و عشق می ورزند.
مشهوراست آن مردخدا مرشدچلویی بازارتهران با درختان سخن گفته جویای
احوال شان می گشت...
خانم امریکایی (جولیاهیل)هم که در ویدئو پیوست متن حاضرمشاهده می نماید
از چهره و زبان بدنش کاملا معلوم است که فی نفسه شخص خوش ضمیری هست.
او توانسته با اراده والای حاصل 738 روز برشاخه لونا(درخت محبوبش)تاب آورده
در نتیجه مقابل قطع آن و نابودی جنگ های اطرافش را بگیرد
زیبایی های موجود در منظومه شمسی حاصل انفجار یکباره موسوم به
بیت بنگ می باشد که چنین رنگ و سحابی عالی نیز چاله های فرو دست
و...بارآورده
اصولا هرنوع برخوردی شدید و یکباره تر یعنی دست اولی باشد
حاصل مانایی دارد. فرضا یگانه کشیده ای سریع ناگهانی و آبدار
صورت انسان قربانی را شاید از نواختن ده مشابه پس از خود
بیشتر کبود می کند و...
در رابطه زناشویی و مبحث غریزه جنسی هم همین روند جاری
است.حاصل از ممزوجی جنسی یا حتی در موقعیتی قرارگرفتن که
ذهنیت و ضمینه آن ایجادشود فیزیولوژی بدن نر و بیشتر
ماده دست به تغییرمن جمله شیمیایی زده با بوی عرقی از نوع
خاص و...تبلور می نماید
منتها زن و مرد اگردر پی مدتی طولانی از معاشقه سکس و...
به نقطه انتقال اسپرم نر به رحم مونث رسند قطعا احتمال
حاصل شدن بچه زیبا و دارای تن موزون کمتراست چون ژن ها
و کرموزم بدنشان بخاطر مجاورت مدید یکدیگر در بسیاری
موارد دست آن طرف را خوانده و خنثی کرده است.
اما طفل برآمده از صیغه یعنی بر طریق ازدواج مجاز به مذهب-
حقه تشیع که بدون چنان مقدمه ای و بعد آشنایی کوتاه
مدت بانو و همسر نطفه اش بسته می شود اکثرا خوشگل هست
شما گاهی زن شوهر بی نمکی را می بینیدکه فرزند نازی دارند
یا بر عکس بابا و ننه زیبا ولی بچه زشت. اما آنچه مسلم است
و قابل راستی آزمایی به مثال اول در اکثرموارد محصول صیغه
و دومی متولد سالها بعد از ازدواج رسمی می باشد.
ناز شصت امامی که خود زیبا بود و حکم به بقاء آن داد
ناد علیا مظهر العجایب
هر که را اصرارحق آموختند... مهر کردند و دهانش دوختند
عصری که حسن بن مثله جمکرانی از تشرف خود محضرقطب دایره
امکان امام منتظر(عج)دم زد به روایت و سند موجود از علمای امامیه
چنین دست گپ ها به میان آوردن بسیار هزینه ساز جهت گوینده
بوده اما او با علم به ضرورت احیاء امر حضرت بقیه الله ارواحنا فداء
در بازسازی مسجد مقدس جمکران که اندر توان خودش به تنهایی
نبود خطر همی کرده جملاتی من باب رویت یار به زبان آورد.
اما در همان جا حسب علم و رعفت امام (عج) و با اشاره به جریان
قربانی کردن آن بزسیاه و شاخص من باب باطل السحر و رفع اثر کید
معاندان نه تنها روند بازسازی خانه خدا به فرجام نیک منجر شد
وجود خود شیخ ابن مثله(ره)هم توانست چند صباحی بعدا دوام
در دنیا بیاورد.از همین روست که اهل فضل و فیض اشراقی
راستین عکس عرفای انحرافی و صوفیان غیر صافی در بیان احوالات
معنوی و مکاشفات چون مسقطی(نوعی شیرینی جنوبی کنایه ازسوغات)
به نظم و حداقل نثر وزین افتاده اند تا ذیل سایه شبهه حاصل از آن
منیت را نیک از خویش بتارانند و وصل دوباره و بیشتر یار میسور
نوازش لب جانان به شعر خاقانی....گزارش دم قمری به پرده عنقا
سیدی یا اباصالح المهدی(عج)
دلچرکین شدن بسیاری ازمردم ایران بر چیدمان حاکمیت یک دست جناح راستی
از زمستان1401ش حقیقت غیر قابل انکاری است منتها جا خوش کردن پشت این
نارضایتی و کوبیدن اصول عقیدتی مذهب حقه تشیع به بهانه آن مجرد از پندار
سیاسیون رایج کار بزرگ منافقان فرصت طلبی چون عبد الحمید هاشم زهی امام-
جمعه عامه مذهبان زاهدان از اواخرشهریور ماه 1401ش می باشد.
اینکه رهبرحاکمیت در جمع مداحان چون محمود کریمی و...دم از به میدان آمدن
این طیف همفکرش جهت داوم بخشی به قدرت موجودمی زند مسئله خاص فلان
برند سیاسی است.
منتها دهن کجی ظاهری عبدالحمید بدان موضع تنها شامل گوینده اولیه و اطرافیان
که نمی شودبلکه ذیل لواء و استتارش مفاد مثل حدیث شریف کساءکه فعل مرسوم
منبری و در زیرمجموعه اقوال و افعال تخصصی وی چون مداحی را موازی و درراستای
خلقت زمین و زمان با منظور ستایش آن پنج تن پاک(علیهم السلام)ذکر کرده شامل
می گردد آن هم نفی چنین روندی که اکثریت شیعی مذهب اش طبعا و بر طبق سند
صحیح ذکر شده نزد خودشان مخالف آن باید باشند .منتها عناد سیاسی ایشان با مثل
آیت الله سید علی خامنه ای در عین سواد کم مذهبی سبب می شود مو را دیده و
ازپیچش آن غافل گردند و متاسفانه با این عمری هم نوا شوند. آن هم با داعیه
محبت آل الله(علیهم السلام) چه حتی اپوزسیون قدرت هم دین جدای از سیاست
را فی نفسه امرشخصی دانسته و نفی نمی کند
چه کسی به او اجازه داده مطابق ویدئوذیل متن مستمع بیانیه مشتی هم پالگی
خود باشد که علنا جهت مراجع عالیقدرجهان تشیع که حتی حالت مستقل از نظام
سیاسی ایران دارند تعیین تکلیف نمایند!؟ حقی که دو داعیه دارمجتهدی شیعه
مطابق اصل باز بودن باب آن نسبت به هم ندارند چه رسد که بکری مذهبی بر
خود گستاخی ارتکاب اش را دهد. اف بر این همه بی شرمی
روحانیت سنتی چون مرحوم آیت الله سیدمحمد کاظم شریعتمداری و...اندر
بیان افراطیون جناح راست ایران علنا با الفاضی چون ضد انقلاب آخوند درباری
و...یاد می گردند.
هر چند تاریخ معاصرخود گواه است که جریانی چون فرار سربازان ازخدمت
قبل از انقلاب اسلامی 57ش و اصلا موضع بی طرفی گرفتن راس آن نهاد
قره باغی آذری زبان من جمله تحت تاثیرفتوا و نظرات ایشان بوده است.
شریعتمدار پدر بی هر تعارف گرفتاربل هوسی و عملکرد خام پسرخویش سید-
حسن اندر تشکیل حزب خلق مسلمان و همکاری هایش با مثل زنده یاد داریوش-
فروهرو...بود.یعنی عدم درک این حقیقت که در آن مقطع بزرگانی چون دکتر-
یدالله سحابی و مهندس مهدی بازرگان اندرعرصه سیاسی ایران حاضربودند
لذا دوباره و موازی کاری او می تواندنتیجه عکس دهدو سبب شد پای خودحضرت
آیت الله هم به دادگاه کشیده شده مرحوم صادق قطب زاده اعدام گردد..
باری همه روحانیت منتقد تمامیت خواهان راستگرای نظام اینگونه عمل
نکردند و گفتمان شادروان حاج سیدمحمود طالقانی و بعدها آقایان منتظری
و صانعی هاشمی رفسنجانی آیت الله سیدمحمدجوادعلوی بروجردی(دامت برکاته)
و زنده یادداودفیرحی و...با تیزهوشی خاص اصلا فرصت بیان چنان بهانه های
حقیقتا بنی اسرائیلی را سلب کرد و لذا انگ جدیدی تحت عنوان روحانیت سکولار
ورد زبان آن جماعت گشت که نه تنها واقعیت تبارشناسی و مصداقی ندارد جز
حاصل خواب های آشفته ایدئولوزیک ایشان تحت وسواس گونه و حتی استفاده
ابزاری تئوری توطئه نیست...
اومانیسم سکولاریسم مفهوم هویت ملی و...مثبت قبل از قرون وسطا و رواج
مکتب های چون ارزش دادن به تن لخت آدمی یا رنسانس به حد و شیوه
صحیح دربطن تعالیم آسمانی جا خوش کرده و اندرشرح این مطلب رجوع به
آثار استادآقای دکترحاتم قادری شایسته است.
منتها و چون حربه انتساب براندازی نظام وقت به نحله فکری مذکور اندر
ذهن حتی عوام شعله نمی گیرد آن را پیش کشیده و رویش مانور
دهند تا با دور زدن چهره هایی که نقش سازنده آنها در تاریخ معاصر
مشهود هست حاصل از فضای غبارآلود و پر شبهه مذکورخر مراد رانند
به سطور سابق همین وب عرض شد که نقد دوباره انتقاد را ناثواب و
عادت هوچی گران با نیت صرف سیاسی غیر متقی نیز عوام ماجرا دانم
لذا و با وجود اینکه می توانستم بعنوان کمترین شاگرد و حاضر در محضر
آیت الله آسید محمدجواد علوی بروجردی (دامت برکاته)پاسخی به
شبه وارده از ناحیه خانم صدیقه وسمقی ارائه دهم بر آن امتناع
ورزیده و درعین حال نمی دانم که از ناحیه خود حضرت استاد جوابی
به حرف ها ی او داده شده یا خیر چه در دنباله اش رعایت سبک
ایشان را بر خویش فرض می شمارم
اما و به راستی وسمقی خجالت نمی کشد!؟ که به اعتبار پرپوگاندای
رسانه های چون ایران اینترنشنال و بادمجان دور قاب چینی بی سواد
دیگری از این دست و سبک علی شریعتی یعنی رضا علیجانی خود را
در موضع اسلام شناسی فرض کرده است و به ملامت جریان روحانیت
جلیل تشیع آن هم بی تمیز پر رنگ نمودن سه طیف سنتی هم
ایدئولوزیک نیز جریان سوم پرداخته اند!؟
رجوعی به آثار و آراءسابق خانم وسمقی پر واضح نشان می دهد
بسیار بیش و پیش آنکه بر طلاب وارد دانسته خود او را شامل
می گردد .ولی عوام فریبان نشسته پشت رول رسانه هایی صرفا
برانداز که تنها نیت تعریف شده خود را اسقاط نظام حاضربی -
نیک اندیشی و بصیرت افزایی لازم جهت اصلاح یا جایگزینی اش
قرارداده و فقط به ترک تازی نیز شلنگ تخته اندازی ولو به مدد
کذب محض مشغول هستند عین وسمقی یا عارف به چنان
حقایقی نیستند و جاهل نیز حتی عامدانه شیطانی متخاصم با آن
هر چند گفتمان موسوم به نواندیشی دینی(چنین عنوانی را فی نفسه غلط و
پرادوکس می دانم چه آیین اصلا جدید و قدیم ندارد) را به دو روایت شادروان-
مهندس مهدی بازرگان و علی شریعتی تقسیم می نمایند اما نحله ای در این میانه
نادید گرفته شده و بر چپ مذهبی جمع زده می شود که تفاوت های بنیادی با
قرائت امثال مجاهدین خلق و...دارد.
یعنی همان نگرش آیت الله سیدمحمود طالقانی(ره) و یار دیرینش زنده یاد
مهندس عزت الله سحابی
نویسنده کتاب اسلام و مالکیت در عین عدم رد مفهوم کلی مبارزه با تضاد طبقاتی
به عصرغیبت منجی(عج)کاملا واقف است: نسخه مارکس جهت درمان چنان بیماری
عجولانه بوده چنانکه بعد از فقد مولف آن شاهدبودیم با فروپاشی اتحاد جمایر
شوروی پوکی ایدئولوژی مذکور مشهودگردید.
اشراف آقای طالقانی در قامت یک مجتهد حداقل با اشل و چهار چوب حوزوی اش
پر واضح نمی توانست که سبب گردد با وجود جو قالب گفتمان چپ تمایل بیش از
اندازه شرعی بدان توسط وی صورت گیرد.
مهندس بازرگان اما سرمایه داران اصیل و غیر امپریالیست هر جامعه ای را
به سان درختی سر سبز می دیدکه طبقه فرو دست از سایه و میوه آن بهرمند
شوند و لذا تبر برداشتن بر قامت چنانی را به هر بهانه توجیح و تفسیر رضا
نمی داد.اصلا در شکل عصر ظهورهم مبتنی بر پندار او بزرگترین سرمایه دار
مثبت یعنی امام دوازدهم(عج)با حضورخود دیگر ابشار بشر را برسرخان فهم
والا و شعور دل انگیزخویش خواهد نشاند.
لذا در افکارطالقانی و بازرگان نیز استادمحمد رضاشجریان عکس شریعتی و
مجاهدین خلق درگیری چندانی با فقیهان سنتی که ازمشهورترین کتب
آنها چون مکاسب پای بندی به اصل مالکیت خصوصی مشهوداست رویت
نمی شودو نقد ایشان نیز بر فقه جنبه ساختار شکن و محتوایی ندارد بلکه
اصلاحاتی جامع و تناسب بخشی با دوره حاضر و قرن بیستم ملاک بوده.
چنانکه اندر مورد لیبرال دموکراسی رایج بر مغرب زمین نیز به رویه مشابه
همان یعنی رفورم و بازسازی عودت می دهند
(رضوان الله علیهم اجمعین)