ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
نه عالم ذر و نه موقعیت برزخ آنچنانکه برخی پنداشته اندسیاه و
سفید و مشرف بر این دنیا نیست تا پنداریم که در حال
مراقبت کاشته اولی بهر برداشتن بعد مرگ اش قبل قیامت ایم
خیر جانم قبض و بسط قصه آنچنانکه از کانال وحی و لسان صدق
یعنی کلام اولیاء الله(علیهم السلام) برمی آید آنقدر غلیظ نیست
که منافی فلسفه معقول خلقت این جهان باشد. چه اگر نیک به آثار
برخی از فهمیدگان روز گار از سید حسن ابطحی تا شیخ طنطاوی
بیندازی (این هر دو کتابی مستقل با نام عالم ارواح دارند)
نیک شیر فهم خواهی شد که از سید محمد جوادعلوی بروجردی
تا زنده یاد داود فیرحی و حاتم قادری ایضا دکتر فرهنگ هولاکویی
حقیقت را می گویند هرچند مشتی کوتاه من باب خط خطی کردن
سیما و کاراکتر آن بزرگان انگ و بر چسب سکولار صرف زنند...
مولاعلی(ع) وقتی در جنگ ها برخی با تیغ ذوالفقار کشته اما عده
دیگر ر افقط زخم می انداخت با این استدلال که در نسل آینده او
انسان خوبی دیدم و نباید از نعمت زیست با مرگ پدر جدش
محروم شود یعنی چه!؟این در هم تنیدگی خوب و بد کل جهان
حاضر فی نفسه کارخانه انسان سازی هست و بحث عالم ذر اشاره
به متا و متریال اولیه محصول گیتی حاضر می باشدکه نه می توان
تاثیر آن را از بیخ منکر شد و نه هر چه در کره خاکی برای بنی بشر
آزاد و دارای حق انتخاب پیش آمد با آن توجیه کرده پنداریم که
عرق ریختن های ما بی فایده است.ان انسان الی ما سعی