ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
ریل گذاری صحیح مفهوم توحید در ایران باستان و قدیمی ترین قوم موحد
گیتی بودن ایشان را هر چند ملی گرانمایانی چون شاپور بختیار یا افراطیون
جناح راست نظام ایران (رائفی پور حسن عباسی ازغدی و...) خواسته اند اش
منقطع از راه شیعه گری و مذهب حقه امامیه جار زنند و هر یکی از ظن خود
با تخریب شعائر حسینی ایضا بستن تئوری توطئه به ناف کوروش کبیر و
آلت جهود شمردن اش نیز جناب مانی که از طریق والدین به فرقه مسیحی
یهودی تندرویی سنجاق می کنند تبلیغ کرده جلوه دهند. البته به نیت ساختن
یک حکومت ملی لائیک یا نظام مذهبی ایدئولوژیک مدل استخری نه چشمه-
سان (رجوع شود به آثار شیخ مرتضی مطهری که نسبت به وقوع جریان نئو-
اصولگرایان افراطی و جمود فکری ایشان هشدار داده بود) هم خلاصی از
اندیشه ملی مذهبی که با کنایه التقاطی مشترکا نوازش اش می نمایند
حقیقتی است که هرگز از چشم نافذ و دوربین یک روشنفکر عرفی
راستین چون حکیم ابوالقاسم فردوسی (رحمت الله علیه)دور نماند.
این سان وزیرکانه وی با اصطلاحا تک تیر و توان محدود خود در خراسان
عصرش که سایه نگاه و شکل فکری دولت عباسی و استیلای فقیهان
حکومتی همچنان پا برجا بود و حتی رضا به دفن جنازه اش در قبرستان
عمومی شهر حسب رافضی مسلک بودن نمی دادند دو نشان زد و برای
مثال در داستان رستم زاد و آن جوان دلیر بر آمده بعد مرگ پهلوان
دستان در سیستان اش عملا به کانالیزه کردن اندیشه و ذکر خیر
مهدویت شیعی کلمه نیز مشغول است و ذهن پاک هم قلب های از خون
لقمه حلال در تپیدن را به این می خواند که:غم مخور روزی او(عجل-
الله فرج الشریف)خواهد آمد